ČOVJEK-PTICA (2014)

Glumci: Majkl Kiton, Zak Galifanakis, Edvard Norton, Andrea Rajzboro, Ejmi Rajan, Ema Stoun, Naomi Vots

Režija: Alehandro Gonzales Injaritu

Scenario: Alehandro Gonzales Injaritu, Nikolas Đakobone, Aleksander Dinelaris Mlađi

Žanr: Komedija/ Drama

Trajanje: 1h 59min

Čovjek-ptica Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (sh. Čovjek Ptica ili (Neočekivana vrlina neznanja)), ili jednostavno Birdman (sh. Čovjek Ptica), je američka crna komedija i dramski film snimljen 2014. Koscenarist, producent i režiser je bio Alejandro Iñárritu. Glavne uloge tumače Michael Keaton, Zach Galifianakis, Edward Norton, Andrea Riseborough, Amy Ryan, Emma Stone i Naomi Watts. Keaton igra holivudskog glumca na zalasku karijere poznatom po svojoj herojskoj ulozi u borbi da na Broadway postavi adaptaciju priče Raymonda Carvera. Birdman je otvorio 71. Međunarodni filmski festival u Veneciji, gdje je premijerno prikazan 27. augusta 2014. godine, u konkurenciji za Zlatnog lava. 17. oktobra 2014. godine dobio je ograničeno izdanje u Sjedinjenim Državama, a široko izdanje je imao 14. novembra. Za distribuciju je bio zadužen Fox Searchlight Pictures. Film je zaradio više od 72 miliona dolara širom svijeta. Birdman je dobio odlične ocjene kritike, a imenovan je jednim od najboljih filmova 2014. godine od strane raznih organizacija, uključujući i Američki filmski institut i National Board of Review. Bio je nominiran za Zlatni globus na 72. ceremoniji, u kategorijama za najbolji film - komedija ili mjuzikl, režiju, filmsku muziku a osvojio je nagradu za najbolji scenarij. Keaton je osvojio nagradu za najboljeg glumca, dok su Norton i Stone bili u konkurenciji za najboljeg sporednog glumca i najbolju sporednu glumicu respektivno. [3] Na 87. dodjeli "Oscara", Birdman je dobio ukupno devet nominacija, i zajedno sa filmom Grand Budapest Hotel, ima najviše nominacija uključujući i nagradu za najbolji film, režiju, originalni scenarij. U glumačkim kategorijama nominacije su dobili Michael Keaton, Edward Norton i Emma Stone.

Čovjek-ptica je odlična crna komedija koju je zaista šteta ne pogledati.

Datum recenzije: 15.11.2018. godine