BRZI I ŽESTOKI 8 (2017)

Glumci: Vin Diesel, Dwayne Johnson, Jason Statham, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Chris 'Ludacris' Bridges, Scott Eastwood, Nathalie Emmanuel, Elsa Pataky, Kurt Russell, Charlize Theron

Režija: F. Gary Gray

Scenario: Chris Morgan

Žanr: Akcija/ Avantura/ Kriminalistički

Trajanje: 2h 16min

Dominic "Dom" Toretto (Vin Diesel) i Letty Ortiz (Michelle Rodriguez) su na medenom mjesecu u Havani. Teroristkinja Cipher (Charlize Theron) ucjenjuje Doma i okreće ga protiv njegovog tima. Obavještajac Mr Nobody (Kurt Russell) i njegov štićenik Mali Nobody (Scott Eastwood) regrutuju Letty, Romana Pearcea (Tyrese Gibson), Teja Parkera (Chris "Ludacris" Bridges), Ramzija (Nathalie Emmanuel), Hobbsa (Dwayne Johnson) i Deckarda Shawa (Jason Statham) da povrate EB uređaj iz vojne baze u Berlinu i da se suoče sa svojim dojučerašnjim kolegom.

Početna ulična automobilska trka između Dominika Torreta i Fernanda, jasno stavlja do znanja da producenti filma nisu štedjeli svoje pare i da Brzi I Žestoki 8 nastavlja put svojih prethodnika iz serijala. Zaplet scenariste Chrisa Morgana neće oduševiti nijednog iole iskusnijeg filmofila, ali je dobro poslužio kao izgovor za paradu automobilskih trka, atraktivnih djevojaka i egzotičnih lokacija. Režiser F Gary Gray se dobro snalazi sa visoko-oktavnim tempom filma i publika ima priliku da uživa u brzoj vožnji kroz pretrpani New York. Neizbježne su over-the-top scene jurnjave, koje ne kvare previše utisak filma. Scene sa podmornicom su zanimljiv pokušaj da se iznova pomjere granice serijala, a treba pohvaliti i scenu u kojoj furiozna družina ispaljuje sajle sa kukama na Domovo auto, u nadi da će ga ukrotiti. Fanovima ovog serijala je dobro poznata Domova vijernost porodici i neće im biti teško da pogode veliki dio filmskog zapleta, ali Brzi I Žestoki 8 ipak imaju upečatljivog ženskog negativca i nekoliko sasvim pristojnih iznenađenja.

Akcioni trojac Vin Diesel, Dwayne Johnson i Jason Statham su dobro odradili svoj dio posla. Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Chris "Ludacris" Bridges i Scott Eastwood su dobro popunili prostor između, a Kurt Russell je djelovao kao da je u zadnji čas ubačen u film. Charlize Theron je uvjerljivo iznijela manipulatvnu cyber-kriminalku.

Brzi I Žestoki 8 je uzbudljiv dio ovog filmakog serijala, kojeg treba preporučiti svim autoljupcima i jednostavno svim filmofilima željnim dobre zabave.

Datum recenzije: 06.06.2017. godine