BRIANOVA PJESMA (1971, TV FILM)

Glumci: James Caan, Billy Dee Williams, Jack Warden, Bernie Casey, Shelley Fabares, David Huddleston, Judy Pace

Režija: Buzz Kulik

Scenario: William Blinn

Žanr: Biografija/ Drama/ Sport

Trajanje: 1h 13min

Dvojica ragbi saigrača Chicago Bearsa, crnoputi Gale Sayers (Billy Dee Williams) i bijelac Brian Piccolo (James Caan), postaju veoma dobri prijatelji. Ovaj dvojac često zbiva šale u koje je ponekad uključen i njihov trener George Halas (Jack Warden). Sayers i Piccolo nailaze na mnoge rasističke uvrede, na račun njihovog međurasnog prijateljstva, a stvari se dodatno komplikuju kada Piccolo saznaje da ima rak. Brianova Pjesma je ekranizacija knjige Ja Sam Treći, autora Galea Sayersa i Ala Silvermana. Brianova Pjesma je film snimljen direktno za televiziju.

Scenarista filma William Blinn se veoma dobro snašao sa ekranizacijom knjige Ja Sam Treći, koja je bazirana na istinitim događajima. Jedan od autora knjige je sam Gale Sayers. Ovaj član kuće slavnih i njegov prijatelj Brian Piccolo su prvi međurasni cimeri u istoriji Nacionalne Fudbalske Lige. Režiser Buzz Kulik spretno koristi skromni televizijski budžet i spretno prikazuje prijateljstvo između ove dvojice ragbista. Šale koje smišlja Brian Piccolo su veoma zanimljive i doprinose zbližavanju dvojice ragbista. Sa druge strane, rasističke uvrede, sa kojima se ovaj dvojac nosio, su razblažene i prilagođene televizijskom formatu, ali svejedno ostavljaju knedlu u grlu gledalaca. Brian Piccolo se svojski trudi da pomogne svom saigraču i velikom prijatelju, Galeu Sayersu, u ovom kontraverznom američkom periodu. Interesantno je čuti duhovitu dosjetku Piccola, na rasistička pisma navijača, koje je redovno dobijao. Najučinkovitiji dio Brianove Pjesme je nemogućnost Sayersa, da uzvrati svom najboljem prijatelju, za svu njegovu dobronamjernost i veliku pomoć.

James Caan i Billy Dee Williams su odlično odigrali dvojicu ragbista i velikih prijatelja, a treba pohvaliti Jacka Wardena.

Brianova Pjesma je emotivan i veoma kvalitetan televizijski film koji se može preporučiti širokom auditorijumu.

Datum recenzije: 06.06.2017. godine