Montaža: Dilan Hajsmit, Zah Stenberg
Izdavačka kuća: Universal Pictures
Studio: Legendary Pictures
Trajanje: 1h 51min
Budžet: $150 Milliona
Zarada: $

Jeger pilot Džejk Pentekost (Džon Bojega) je uhapšen tokom pokušaja pljačke. Njegova usvojena sestra Mako Mori (Rinko Kikuchi) mu daje priliku da umjesto zatvora radi kao instruktor Jeger pilotima. Džejk i njegov bivši ko-pilot Nejt Lambert (Skot Istvud) započinju trenirati mlade regrute.

Američka naučno-fantastična akcijada Bitka za Pacifik, koju je režirao Meksikanac Giljermo del Toro (Oblik vode, Panov lavirint) je naišla na uglavnom pohvale kritičara i zabilježila je veliki komercijalni uspjeh kod publike koja je očigledno željno čekala visokobudžetne borbe humanoidnih robota Jegera i kolosalnog morskog čudoviša Kaidžu. Del Toro je odbio priliku da režira nastavak filma kako bi se posvetio filmu Oblik vode, te je na njegovo mjesto došao Amerikanac Stiven S. Denajt (Derdevil, Ejndžel, Bafi - Ubica vampira), kome je ovo prvi put da režira jedan visokobudžetni film.

Režiser Denajt započinje Bitka za Pacifik - Pobuna relativno zanimljivim scenama u kojima upoznajemo nove junake ovog po svemu sudeći filmskog serijala i imamo priliku zabaviti se dok posmatramo borbu dva robota, od kojih je jedan daleko superiorniji od drugog. Ove neravnopravne početne borbe su samo uvod za kasnije daleko skuplje i samim tim spektakularnije scene. Borba dva kolosalna robota na ledu i pod vodom je svakako zanimljiva za vidjeti, ali nažalost početni uzdah ubrzo se pretvara u zijevanje. Režiser Stiven S. Denajt se prosto satra da zadovolji apetite raje za akcijskim sekvencama i da napravi novi filmski serijal, koji će biti još spektakularniji od Bejevih Transformera, da zaboravlja najvažnije dijelove filma. Denajt i scenaristi Emili Karmajkl, Kira Snajder i T.S. Noulin (Lavirint - Nemoguće bjekstvo) se nikako ne mogu pohvaliti kvalitetnom pričom i dobro odrađenim filmskim junacima. Bitka za Pacifik - Pobuna po svaku cijenu pokušava da sačuva PG - 13 rejting, i publika gotovo ni u jednom trenutku nema strah za životima ljudi koji se nalazi u neposrednoj blizini gdje se odvija borba ovih džinovskih robota. Bilo kakva dublja karakterizacija glavih junaka je bolno očigledna, isto kao i pokušaji izazivanja emocija kod publike, a scene u vojničkim kampovima i poslovnim kancelarijama su prepune klišea. Da stvar bude još gora humor u filmu rijetko kada uspjeva kako treba a sami kraj filma je po uobičajenoj praksi rezervisan za najavu filmskog nastavaka.

Džon Bojega (Zvjezdani Ratovi: Buđenje Sile, Zvjezdani Ratovi Epizoda 8 - Poslednji Džedaj, Detroit) se dobro snalazi u ulozi buntovnog mladog heroja koji pokušava da se izbori sa slikom oca, isto kao i mlada Kejli Spejni, koju najvjerovatnije čeka svijetla budućnost u Holivudu. Skot Istvud (Brzi i žestoki 8, Odred otpisanih), sin Klinta Istvuda, je solidno odigrao svoju rolu, iako ne može biti naročito ponosan na nju.

Bitka za Pacifik - Pobuna je podnošljiv nastavak kojeg treba preporučiti ljubiteljima akcijade koji mrze da ih neko smara teškim naučno - fantastičnim temama.

Preporuka sličnih filmova i ekranizacije video-igara:

Datum recenzije: 25.03.2018. godine