BESKRAJNA PRIČA (1984)

Glumci: Noah Hathaway, Barret Oliver, Tami Stronach, Patricia Hayes, Sydney Bromley, Gerald McRaney, Moses Gunn

Režija: Wolfgang Petersen

Scenario: Wolfgang Petersen, Matthew Vaughn

Žanr: Avantura/ Drama/ Fantazija

Trajanje: 1h 42min

Beskrajna priča (njemački Die unendliche Geschichte) zapadnonjemački je film fantastike iz 1984. koji je režirao Wolfgang Petersen. Adaptacija je prve polovice istoimenog romana Michaela Endea. Glavne uloge tumače Noah Hathaway, Barret Oliver, Tami Stronach, Moses Gunn i Alan Oppenheimer kao glas Falkora i Gmorka. Sa proračunom od 25 milijuna $ Nedovršena priča bila je najskuplji njemački film do tada i najskuplji film snimljen izvan SAD-a ili SSSR-a. U njemačkim kinima bio je vrlo popularan: tamo ga je vidjelo 4,8 milijuna gledatelja a u američkim kinima zaradio je 20,16 milijuna $, što ga je činilo 54. najkomercijalnijim filmom u američkim kinima te godine. Iako je film dobio razmjerno povoljne recenzije kritičara, autor romana Ende je prosvjedovao jer je priča u filma toliko odstupila od priče njegovog romana da je zahtijevao da se produkcija ili zaustavi ili njegovo ime izbriše iz uvodne špice filma. Kada se nijedno od ovoga nije dogodilo, Ende je tužio producente, ali izgubio spor. Radnja obuhvaća samo prvu polovicu romana, te stoga ne prenosi poruku na kraju. Po filmu su snimljena dva nastavka - Beskrajna priča II: Novo poglavlje i Beskrajna priča III: Bijeg iz Fantazije - te istoimena animirana serija.

Beskrajna Priča je zabavan i kvalitetan film fantazije koji se može preporučiti širolom auditorijumu.

Datum recenzije: 07.10.2017. godina