Izdavačka kuća: Warner Bros.
Studio: Warner Bros.
Trajanje: 2h 01min
Budžet: $3.7 Milliona
Zarada: $5 Milliona
Rejting:

The Ballad of Cable Hogue (sh. Balada o Cable Hogueu) je američki vestern film snimljen 1970. godine u režiji Sema Pekinpoa, poznat kao najneobičnije, odnosno najatipičnije ostvarenje u njegovoj filmografiji. Naslovni protagonist, čiji lik tumači Džejson Robards, je pustolov koga su njegovi drugovi, suočeni sa nedostatkom vode, ostavili usred pustinje da umre od žeđi, a koji igrom slučaja uspije pronađi ne samo vodu, nego i jedini izvor na ruti kojom putuju poštanske kočije. Radnja prikazuje njegova nastojanja da to iskoristi kako bi sagradio stanicu, stekao malo bogatstvo i ljubav lokalne prostitutke (čiji lik tumači Stela Stivens), ali i kako će njegovu idilu na kraju ugroziti kako duhovi prošlosti, tako i budućnost u obliku tehnološkog progresa. The Ballad of Cable Hogue je Pekinpo snimio odmah nakon svog najpoznatijeg i najuspješnijeg filma Divlja horda. Sa tim je ostvarenjem dijelio osnovni motiv nestajanja Divljeg Zapada u sudaru sa modernom civilizacijom; prilikom snimanja je Pekinpo također okupio najveći dio ekipe iz Horde. Snimanje su, međutim, obilježili problemi uglavnom vezani uz Pekinpov alkoholizam i sklonost pijančevanju, koja se prenijela i na druge članove ekipe, koji su tako u samoj jednoj večeri u jednom baru uspjeli napraviti račun od 70.000 dolara. Film je sniman sa zakašnjenjem i prekoračenjem budžeta, a zbog čega je studio Warner Bros. na kraju Pekinpou otkazao dalju suradnju. Kada se film pojavio u kino-dvoranama, izazvao je veliko razočarenje, jer je po stilu i atmosferi predstavljao gotovo potpunu suprotnost Hordi. U njemu gotovo da nema pucnjave i nasilja, a umjesto toga se radnja i likovi prikazuju sa mnogo humora, a ponekad i na sentimentalan način, a što je uključivalo i muzičke brojeve. Film je imao prilično mlake komercijalne rezultate, te je Pekinpo odlučio napraviti novi stilski zaokret i u Britaniji snimiti mračni i nasilni triler Psi od slame.

(OVAJ TEKST JE PRIVREMENO PREUZET SA VIKIPEDIJE I STAJAĆE OVDJE SVE DOK NE URADIM RECENZIJU ZA OVAJ FILM)

Balada o Cable Hogueu je specifično Pekinpovo djelo.

Datum recenzije: 29.08.2018. godine