A. I. VJEŠTAČKA INTELIGENCIJA (2001)

Glumci: Haley Joel Osment, Jude Law, Frances O'Connor, Brendan Gleeson, William Hurt

Režija: Steven Spielberg

Scenario: Steven Spielberg

Žanr: Avantura/ Drama/ Naučna Fantastika

Trajanje: 2h 23min

Kubrick je dugo htio snimiti "A.I.", no odgađao je to jer nije smatrao da su specijalni efekti bili dovoljno uznapredovali za film kakvim je želio da ovaj film bude. Sredinom 1990-ih, napokon smatrajući da je moguće prikazati malog robotskog dječaka u potpunosti računalno, počeo je raditi na scenariju za ovaj film po noveli Briana Aldissa sa Spielbergom. Na kraju suradnje, Kubrick je odlučio da bi Spielbergu film bolje legao i ponudio mu da ga režira, što je ovaj i prihvatio. Kubrick je umro prije početka snimanja. Za ulogu Davida, dječaka-robota koji osjeća ljubav, Spielberg je ipak odlučio uzeti pravog glumca, i to već nominiranog za Oscara Haleya Joela Osmenta. U ostalim ulogama pojavljuju se Jude Law, William Hurt te glas Robina Williamsa. Film nam donosi pregršt moralnih pitanja koje uglavnom ostavlja bez pravog odgovora pogotovo u impersonalnom djelu promišljanja o određenom pitanju, ali na koncu nudi ljudsku toplinu i ljubav kao rješenje i poantu življenja.

A.I. Vjestačka Inteligencija je odvažan naučnofantastični film koji najvjerovatnije ne uspjeva u potpunosti ali koji će obradovati mnoge ljubitelje žanra.

Datum recenzije: 08.10.2017. godine
Poster filma: By Derived from a digital capture (photo/scan) of the Film Poster/ VHS or DVD Cover (creator of this digital version is irrelevant as the copyright in all equivalent images is still held by the same party). Copyright held by the film company or the artist. Claimed as fair use regardless., Link